Adres elektronicznej skrzynki podawczej:

http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego – usługa  jest dostępna po założeniu bezpłatnego konta na stronie ePUAP i załogowaniu się na nie.

2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7.30 do 15.30) do Kancelarii w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu mieszczącego się w Bieruniu przy ul.  Warszawskiej 168  na następujących nośnikach danych:

- dyskietka 1,44 MB

- pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0

- płyta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes

Akceptowalne formaty załączników to:

- DOC, RTF

- XLS

- CSV

- TXT

- GIF, TIF, BMP, JPG

- PDF

- ZIP

2. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

3. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.


UWAGA!
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne poniżej adres strony na której to można zrealizować

www.epuap.gov.pl